Little Chingu
You've stuck in my blog♥ | +Follow || Dashboard ?

HoliHoli
Sunday 8 January 2012 | 00:55 | 0 little talk[s]
hello budak busuk ! hehe . hari nim aku nak citer cuti skolah aku . for first time holiday laa . oke . balek dari skolah aku terus cari katil sbb terlalu penad sampai ta egt dunia . oke tipu . haha . mlm tu ayah aku balik kmpong dia and tomorrow dia balik dungun . ceyy . macam bukan kampung aku:D . then dia tinggalkan broadband . firstly aku tatau pom yang ayah aku balik esok , yang jadi ketahuan tu umie aku laa , diam2 jea umie online(Fesbuk) dalam bilik dia . bile daa ketahuan tuw ape laa lagi suke sangad laa . haha . aku and the geng duk kacau dia tapi ta jadi sbb dia kunci pintu ta bagi orang kacau dia . lepas puas dia online dia bg laa laptop tu kat kiteorang . hehe . aku and adek2 aku pom melompat macam berok mat nyeh | gelak kuat2 | . bukan slalu dapat online time ayah aku ta dew . hehe . lewat laa jugak aku tido malam tu . ta laa sangat . hewhew . |senyum2 kambing | . esok tuw aku bangan macam gajah . oke tipu . ta payah percaye . haha . bangun lewad | malumalu | . adek aku yang gerak kan aku pasal dia cakap dia nak online . oke fine , aku pom bagi dia online . aku pegi mandi then buad yang wajib . ape ? nak tau ? menunaikan fardhu solat laa . hehe . oke then aku online balik . hadoy . ta studt pom . cakap nak exam this year . ta nampak macam exam pom .| tepu dahi laju2 | *mmg ta nmpk kau kat mane aku kat mane . haha . jkjk jea laa . malam tu baru aku start study :) yeay ! buad keje bm . haha . awal2 skolah pom daa dapat homework . err ! -__- tape2 exam exam , egt exam . haha . oek lhaa . thats all for today . babaii !

% T A M A T %

|


Disclaimer
Little thing bout you




Tagboard
Your shoutmix || chatbox codes here

Credits
Template by : Sweetie Pie
Background by : Google
Pictures by : Tumblr | We♥it